Aluplast w prestiżowym gronie Budowlanych Marek Roku 2018

Podczas XIV Gali Budowlanej Marki Roku wyróżniono najsilniejsze marki budowlane w opinii wykonawców.

Ranking Budowlana Marka Roku to klasyfikacja materiałów budowlanych produkowanych w Polsce. XIV edycja Gali Budowlana Marka Roku odbyła się w hotelu Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy, gdzie przyznano wyróżnienia dla marek najbardziej cenionych przez wykonawców.

aluplast_budowlana_marka_roku_2018 

Uroczysta Gala jako zwieńczenie projektu zgromadziła licznych gości, wśród których znaleźli się przedstawiciele producentów materiałów budowlanych, organizacji zrzeszających wykonawców, stowarzyszeń branżowych, i partnerów biznesowych. Laureaci zostali uhonorowani w kilkudziesięciu kategoriach produktowych za sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych w 2018 roku. Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych.

W pierwszym kwartale 2018 r. przeprowadziliśmy ogólnopolskie badanie ankietowe wśród wykonawców, aby poznać ich opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych – wyjaśnia Małgorzata Walczak-Gomuła, Prezes Zarządu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Efektem badania jest Ranking Budowlana Marka Roku, który oferuje producentom trzy główne korzyści – wiedzę o pozycji własnej i konkurencji, promocję wśród klientów oraz prestiż. aluplast_budowlana_marka_roku_2018_statuetka

Ranking Budowlana Marka Roku, to jedno z narzędzi umożliwiających nam ocenę, jak nasza aktywność rynkowa i działania komunikacyjne przekładają się na wizerunek marki, w tym wypadku w oczach wykonawców – komentuje Marcin Szewczuk, Marketing Manager Aluplast sp. z o.o.. Oczywiście ta ocena nie jest wcale tak prosta, gdyż oferując półprodukt , nie mamy pełnej kontroli nad finalnym kształtem produktu oraz usług mu towarzyszących, a to są niezwykle istotne  czynniki wpływające na opinię wykonawców o marce. Tym bardziej cieszymy się, że z jednej strony nasza marka jest tak dobrze oceniana przez wykonawców, a z drugiej strony wspiera sprzedaż ich wyrobów do klientów ostatecznych.

gala_bmr2018