7 czerwca ASM Research Solutions Strategy ogłosiło podczas uroczystej Gali 18. edycji wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2022.
Od 2004 ASM przeprowadza wśród kilku tysięcy firm wykonawczych ogólnopolskie badania, na podstawie których formułuje ranking dla kilkudziesięciu kategorii. Ranking jest projektem stricte badawczym, którego wynik jest oparty o opinię wykonawców. Podstawy klasyfikacji są niezmienne. Wykonawcy są pytani o marki najwyższej jakości, marki najczęściej stosowane w danym roku oraz marki o najlepszej relacji ceny do jakości
Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Partnerom Handlowym. To dzięki Wam po raz kolejny zdobyliśmy tytuł BUDOWALNEJ MARKI ROKU 2022 w kategorii: PROFILE OKIENNE Z PVC.
Ranking Budowlana Marka Roku nie należy do konkursów jurorskich, które ze swej natury mają charakter subiektywny – wyjaśniają przedstawiciele ASM. Ranking Budowlana Marka Roku opiera się o stałe założenia metodologiczne, które się nie zmieniają. Tak, jak na początku, nadal pytamy Wykonawców o marki najwyższej jakości, marki najczęściej stosowane w danym roku oraz marki o najlepszej relacji ceny do jakości. Podstawy klasyfikacji zatem są niezmienne. Ranking cały czas jest platformą komunikacji między producentami, wykonawcami a inwestorami.