Poradnik rekrutacyjny
Jak wygląda proces rekrutacji?
Czego można spodziewać się na rozmowie? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania ważne dla każdego zainteresowanego pracą w naszej firmie.
aluplast
Zgłaszasz swoją kandydaturę
Jeśli znalazłeś/-łaś wśród naszych aktualnych ofert pracy taką, która Cię interesuje, po prostu zgłoś się - wyślij nam swoje CV poprzez system aplikacyjny (ogłoszenia na stronie OFERTY PRACY lub w serwisach ogłoszeniowych). Jeśli dziś nie widzisz ogłoszeń pracy dla siebie, a interesuje Cię praca w naszej firmie, wypełnij i wyślij FORMULARZ. Rozwijamy się, poszukamy miejsca i dla Ciebie!
Analiza zgłoszeń
Po otrzymaniu zgłoszenia nasz dział kadr zapozna się z Twoim CV, analizując je pod kątem doświadczenia i posiadanych przez Ciebie umiejętności. Każde zgłoszenie jest ważne - czytamy każdą aplikację, a Ty możesz być pewien, że zawsze otrzymasz od nas odpowiedź. Gdy uznamy, że jesteś osobą, której brakuje w aluplast, z pewnością zaprosimy Cię na rozmowę.
Spotkanie rekrutacyjne: poznajmy się bliżej!
To najważniejszy etap naszej rekrutacji. Na spotkaniu opowiemy Ci o firmie i o stanowisku na które się ubiegasz. Chcemy też się dowiedzieć o Tobie jak najwięcej: co jest dla Ciebie ważne, czego oczekujesz od nas, jakie masz dotychczasowe doświadczenie. W niektórych przypadkach możemy poprosić Cię o drugie spotkanie. Jeśli to Ciebie szukamy, zaprosimy Cię abyś dołączył do naszego zespołu. Po spotkaniu zawsze otrzymasz informację zwrotną.
Witaj w Aluplast!
Jeżeli obydwie strony są zadowolone z zaproponowanych warunków współpracy, podpisujemy umowę i formalnie dołączasz do rodziny aluplast. Pierwszego dnia pracy zostaniesz wprowadzony/-na przez osoby z działu HR w nowe środowisko pracy. Wszyscy razem postaramy się aby pierwszy dzień upłynął Ci w ciekawej oraz miłej atmosferze. Witaj w Aluplast!